woensdag 7 augustus 2013

Waarmee het allemaal begon.

Onder het motto: 'Als andere mensen het kunnen moet het mij ook lukken' gingen we de nieuwe naaimachine testen.

We kochten een lap stof, het alombekende ‘Allemaal rokjes’ boek van haar en gingen aan de slag. Het spannendste moment vond ik toch wel de eerste keer de schaar zetten in het prachtige ‘Hamburger Liebe’ stofje dat bij De Stoffenkamer werd gehaald.
 

 
Snel zat dat eerste rokje niet in elkaar en het tempo dat sommige andere blogmadammen aanhouden is nog steeds niet aan mij besteed, maar we hebben tijd (minder dan we zouden willen) en de goesting is er nog steeds en dat is het belangrijkste niet?
 
Enfin, het eindresultaat mag er zijn. En al is mijn blinde rits niet echt blind te noemen, het is draagbaar!
 
 
 

1 opmerking:

  1. Ja, die schaar zetten in zo'n mooi stofje, dat is me wat he ! Maar dat mag je absoluut nog veel doen want je tovert hier wel een heel mooi rokje tevoorschijn !

    BeantwoordenVerwijderen