vrijdag 20 september 2013

Grootse plannen

Het stoffenspektakel in Gent behoort al enkele jaren tot de vaste uitstappen. Steeds afwachtend of het lesrooster ook dit schooljaar wil meewerken. Maar ik heb geluk en kan net als de vorige jaren genieten van een vrije vrijdag. Dus trommelden we een vriendin op en vertrokken richting Flanders Expo.

Toen ik samen met de dames, afgelopen zomer, op zoek ging naar de laatste Ottobre (heb er denk ik 6 krantenwinkels over gedaan om het boekje te vinden) en hem eindelijk kon bemachtigen kozen ze allemaal een kledingstuk uit het tijdschrift. Mama wist dus wat ze ging zoeken op het stoffenspektakel.

De buit is beperkt. We hebben ons ingehouden! Bijna alle gekochte stofjes hebben al een bestemming.


Het prachtige Tulipa stofje van Lillestof kon ik echt niet laten liggen. Het kleedje op de cover van Ottobre moest en zou ik maken voor de kleinste meid. Gelukkig was de jongedame in kwestie ook in de wolken met mijn plannen.
 


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten