dinsdag 3 december 2013

Op naar de ...

Mijn laatste jaar als dertiger is vandaag ingegaan. Geen leuk vooruitzicht als je het mij vraagt. En hoewel verjaardagen normaal gezien voorbij kabbelen als alle andere 364 dagen van het jaar, keek ik dit jaar uit naar mijn verjaardag, want mijn mama zorgde voor een speciaal kadootje!

Onlangs nam ze mij mee naar ene naaimachine winkel in Melle en mocht ik daar binnen een bepaald budget mijn goesting doen.

Na wat uitleg van de heer des huizes, en omdat mijn mama anti-Brother is (vraag mij niet waarom) werd het deze schoonheid.







Een Juki met kniehevel en draadknipfunctie. Als ik mij niet vergis is dat dezelfde machine als waar deze naaidiva allerlei moois mee maakt.


De roze Brother ging terug naar de rechtmatige eigenaar, de dochter. Vanaf nu kunnen we ons samen uitleven op de naaimachine.




Dankuwel mama!!
Aan dit kadootje ga ik nog heel veel plezier beleven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten