donderdag 10 april 2014

Op bezoek in de lichtstad.

Mijn citytripje naar Parijs zit erop en wat heb ik genoten. Genoten van het mooie weer, van voorbeeldige leerlingen, van geweldige collega's, van een prachtige stad.






Van zodra ik wist dat ik mee mocht richting Franse hoofdstad stond er een bezoek aan de Petit Pan winkels op het programma. Lang leve opdrachten voor de leerlingen waardoor er voor de leerkrachten vrije tijd wordt gecreƫerd. Ok, ik kon ook gewoon binnenspringen in het Antwerpse Petit Pan walhalla, maar dat is toch niet hetzelfde als de bakermat van dit leuke merk een bezoekje brengen.




Met in het achterhoofd de vaststelling dat ik nog een hele verdere dag moest rondzeulen met mijn aankopen hield ik mij in en beperkte mij tot de aanschaf van schattige knoopjes. Instant vrolijkheid voor weinig gewicht!

1 opmerking: