zaterdag 14 maart 2015

In stijl!

U kent dat wel. Je koopt een naaimachine en de handleiding van het toestel zit verpakt in een plastic zakje. Een zakje dat, na verloop van tijd, er steeds groezeliger begint uit te zien.

  
Haar tutorial voor de productie van een boekenhoes kwam dan ook als een geschenk uit de hemel. Ik besloot er eentje te fabriceren voor de betreffende handleiding en zorgde voor een binnenzakje zodat de bijhorende DVD ook een plaatsje kreeg.


Het was al laat op de avond toen ik eraan begon en had gelukkig twee helpers om mij bij te staan bij het maken van de nodige berekeningen en het geven van enkele tips. Dank je wel Geertrui en Betty!


Het stofje is een overschotje van dit project. De kamsnaps kreeg ik van mijn zusje voor kerst . Ze kwamen toe in een doosje netjes gesorteerd per kleur. Zo heb ik het graag!


Vanaf nu kan dus ook de handleiding mee in stijl.

4 opmerkingen:

  1. amai heel mooi gedaan hoor. Mijn boekje ligt in de lade maar je brengt me op een idee. Misschien moet ik dit ook maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opgeruimd staat netjes en met een hip stofje staat het nog mooier, heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk idee, dat ga ik ook eens maken :-)
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Neem een kijkje op mijn blog om te zien wat dat inhoudt :-)
    http://yabelleenco.blogspot.be/2015/03/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen