dinsdag 6 oktober 2015

Tijd voor een give away!

Indien je mij 10 jaar geleden had gevraagd een blog te starten, ik zou je vierkant uitgelachen hebben.  Mijn haren komen nog steeds recht als ik nog maar denk aan die vreselijke schrijfopdrachten op de middelbare school. Over een verplicht onderwerp, zomaar uit het niets, pagina's vol pennen. Neen, bedankt! En dan heb ik het nog niet over vreemde talen gehad. Mijn tweetalige blogpost in het kader van de Nina blogtour liet ik wijselijk nalezen.


Ik ben bio-ingenieur van opleiding en daar is een reden voor. Bij het ontvangen van mijn taalkundige kwaliteiten stond ik achteraan in de rij. Nog steeds moet ik nadenken over -d of -t en regelmatig Google ik een woord, dat ik wil schrijven, op zijn correctheid. Geef mij maar rechttoe rechtaan wetenschappen, formules en vraagstukken zijn meer mijn ding.


Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik best jaloers ben op de vlotte grappige schrijfstijl van Eva, de kwinkslag waarmee mevrouw Khadetjes een glimlach op je gezicht weet te toveren en de heldere uitleg van Mieke haar tutorials. Maar ik ben wie ik ben en ik stond vanachter remember.


Helemaal achteraan zal het nu ook niet geweest zijn want blijkbaar weten jullie mijn blog wel te appreciëren. Op 2 jaar tijd steeg het volgers aantal naar iets meer dan 200. Zou ik er volgend jaar 300 hebben?


En om het iets meer dan tweejarige bestaan van mijn webstek te vieren geef ik iets weg. Een eigen creatie, zij het niet van mijn hand. Naar aanleiding van de  enthousiaste reacties op Britt haar maaksels, knipperde ik eens lief met mijn ogen. Met engelengeduld fabriceerde ze twee paar prachtige oorbellen uit Fimo en die zijn voor jullie! 

Laat in een reactie weten welk paar, groen-roze of blauw, je verkiest. Mijn blog volgen via Bloglovin, Facebook of Google plus is aangewezen. Zo mis je de uitslag van dit weggeeffeestje niet.


26 opmerkingen:

  1. Wauw, gefeliciteerd! Ik ben best chaotisch op mijn blog, maar steeds meer mensen gaan me toch volgen, dus zo slecht zal het bij mij dan nog niet zijn.
    Ik doe graag mee voor het blauwe paar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo slecht zullen je schrijfsels wel niet zijn, aangezien ik je nu al een tijdje volg via Bloglovin:)
    Voor mij zijn ze heel herkenbaar en dat vind ik er net leuk aan.

    Mijn voorkeur gaat uit naar het blauwe paar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik draag geen oorbellen, dus ik gun de prijs aan een ander, ik wou je gewoon even feliciteren! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het 2-jarige bestaan van je blog! Helemaal niks van te merken hoor in je blogschrijfsels dat je helemaal achteraan in de rij stond!
    Oja, ik weet de blauwe oorbellen wel te appreciëren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn na twee jaar bloggen! Super gedaan!
    Ik val ook voor de blauwe oorbellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zalig... dat ' jaloers' zijn op anderen hun kwaliteiten! Je steekt steeds op v medebloggers: leuke!
    Ja, die blauwe zijn mijn favorieten aangezien die kleur mijn kleerkast overheerst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn gevoelige oren willen enkel nog zilver en goud, dus ik laat deze prachtige Fimo-exemplaren met spijt aan iemand anders. Bovendien: ik kreeg al een compliment. En wat voor één. Beter kan mijn avond niet beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat!
    Ik vind de blauwe prachtig, dus ik doe heel graag mee. Je blog volgen doe ik al een hele tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees je altijd super graag en je uitleg is steeds helder.
    Vond het super je irl te mogen ontmoeten.
    Gefeliciteerd met je twee blogkaarsjes
    Alle oorringen zijn mooi seija!
    Geloof wat meer in jezelf ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is dat ik al volger ben, anders drukte ik met veel plezier op de knop :). Hoe fijn ik het ook vind mijn naam tegen te komen, ik ben blij dat jij juist 'jij' bent, want te veel eenheidsworst lijkt me helemaal niets! Doe er maar nog wat jaartjes bij dus, graag zelfs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh... en ik pas voor de nochthans erg schoon oorbellen. Alle gaatjes zijn helemaal dicht gegroeid en dat plan ik zo te laten :)

      Verwijderen
  11. Ik lees je blog graag hoor! Leest vlot dus denk dat je toch ergens in de eerste helft van de rij stond :-)
    Gefeliciteerd!
    Ik doe mee voor de groen-roze versie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal achteraan? Denk het niet, want daar sta ik! Neen, joh, jij staat bij mij bovenaan, ergens tussen alle andere grote namen.
    (ik kies voor de blauwe oorbellen)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou heel graag meedoen voor de groen-roze. En trouwens, van dat achteraan in de rij staan, daar merken wij toch niet veel van hoor op jouw blog.! Ik lees met veel plezier jouw berichtjes, en stoor me helemaal niet aan jouw manier van schrijven, in tegendeel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mij valt het niet op dat je bij de laatsten in de rij stond,altijd aangenaam lezen hier.Dus doe zo verder en ik gun de anderen een kansje op de leuke oorbellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik lees hier al een tijdje mee en ik heb nog nooit geen klagen gehad over je schrijverstalenten ... En nu ik er speciaal ben op gaan letten kan ik alleen maar zeggen: 'Vlotte pen!'
    Wilde hier gisteren al reageren, maar toen dus net geen tijd. Al een geluk dat ik me het herinnerde, want wij (dochters en ik) willen heel graag onze kans wagen voor de oorbellen. De dochter voor de eerste, ik voor de tweede ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met de verjaardag van jouw blog!
    Niet twijfelen over jouw schrijfstijl, ik ban fan. :-)
    Graag neem ik mijn kans om mee te dingen voor deze mooie cadeau'tjes
    De blauwe zijn hier favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat!!!
    Ik vind de blauwe super!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hip hip hoera, er is er eentje jarig. Goed bezig en moest ik winnen liefst de groen-roze. Nog veel plezier met je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat, altijd leuk om de blogs te volgen van enthousiaste mensen . en nu ook nog een give away , das leuk
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zelf ben ik nog een prille blogger en lees dan ook heel graag de verhalen van anderen. Give-aways zijn natuurlijk altijd leuk! Mijn voorkeur gaat naar het blauwe paar. Groetjes. verelotte.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd!! Ik vind je blogje erg leuk om te lezen en ben zeker van plan om dit te blijven doen!!
    Ik doe graag mee voor de mooie oorringetjes... ook mijn voorkeur gaat uit naar de blauwtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk, ik lees dit na onze ontmoeting v gisteren en ik kan hier direct iets winnen! Blauw is helemaal mijn kleur, dus daar doe ik graag voor mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik denk dat je toch redelijk vooraan in de rij stond hoor :-)
    Als ik nog op tijd ben, waag ik mijn kans voor het blauwe paar...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De blauwe verkies ik. Als ik er nog op tijd bij ben tenminste. Proficiat met je leuke blog en ook om het al zo lang vol te houden!

    BeantwoordenVerwijderen