zondag 5 juni 2016

Ella

Ik doe niet aan last-minute sewing, het geeft mij teveel stress. 
Althans dat was het opzet. 


Maar de maand mei is druk, te druk. Zo druk dat ik even aan de noodrem moest trekken om niet onderuit te gaan. Daarom bleef het hier even stil en stond het naaien op een laag pitje. 



Enter last-minute projectje voor een kleine schattige meid die de prachtige naam Ella meekreeg. 


Het werd een Janneke in een zachtroze stofje uit De Stoffenkamer. Het geheel werd gepimpt met een oranje gilletje en dito legging. Kwestie van het kind helemaal te kleden.



Via via kreeg ik ondertussen te horen dat de kersverse mama in de wolken is met Ella's jurkje en dat hoor ik graag.



8 opmerkingen:

  1. tuurlijk zijn ze content met dit kleedje... prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super setje! Kersverse mama zal er zeker van genieten!
    Af en toe een pauze moeten we ons allen wel eens toe eigenen ... Noem het welverdiend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Goh nu wil ik ook een borduurmachine 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen borduurmachine hier hoor, enkel een alfabet op mijn naaimachine.

      Verwijderen
    2. Dat heb ik helaas ook niet, wel echt een heel leuk idee!!

      Verwijderen
  4. Wauw, prachtig, de kleuren zijn geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n schoon stofje! Dat labeltje is keislim, dat ga ik pinnen!

    BeantwoordenVerwijderen